dimecres, 3 de maig del 2017

TIRALLONGUES

Un grup d'alumnes de sisè han transformat o adaptat un petit poema de Gianni Rodari  del seu llibre "Tirallongues del cel i la terra"

Un paio em vingué a preguntar:
creixen maduixes dintre la mar?
Jo que li dic, veient-lo tosc:
tantes com sardines al boscs.


Un tio em vingué a preguntar:                     
creixen escorpins dintre la selva?
Jo que li dic, veient-lo atontat:
tantes com tigres al desert.
ADAM

Un col·lega em vingué a preguntar:
creixen  pingüins  dintre la mar?
Jo que li dic veient-lo  estúpid:
tants com camells a l’àrtic.
DIDIER

Un nen vingué a preguntar:
creixen mandarines al bosc?
Jo que li dic, veient-lo atontat:
tantes com cargols a l’hort.
JAHAIRA

Un company em vingué a preguntar:
creixen gallines a dintre l’hospital?
I jo que li dic veient-lo atontat:
tantes com bebès a la granja.
TALIA

Un senyor em vingué a preguntar:
creixen patates dins els arbres?
Jo que dic veient-lo embovat
tantes com branques a l’hort.
SOL  

Un boig em vingué a preguntar:
creixen peixos al desert?
Jo que li dic, veient-lo empanat:
tantes com camells al riu.
MARC

Un nen em vingué a preguntar:
creixen esquirols dintre del bosc?
Jo que li dic, veient-lo embovat:
tantes com pastanagues al bosc.
AIMAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada