Els feia molta il·lusió passar un matí en un lloc que els genera moltes expectatives.
No els ha defraudat gens.
Ens han atès molt bé i ens han preparat unes activitats molt interessants.
També hem visitat espais diferents de les aules ordinàries.
Han pogut retrobar antics alumnes que ja s'han fet grans però que tots i totes hem pogut reconèixer.
Aquestes són algunes de les seves explicacions sobre el que han fet o els ha sorprès d'aquest matí.
Irene
tutora de sisè
1r d’ESO (tutoria)
Jo m’imaginava la classe molt més estricta de com l’hem vist.
Ens han explicat el significat d’algunes paraules que nosaltres potser desconeixíem i ells les feien.
També ens han explicat que hi ha un tipus d’aplicació per explicar als pares com es comporten si es barallen o s’enfronten entre ells o amb els professors.
He vist la classe molt ben organitzada, com si abans s’haguessin estudiat tot el que ens han dit.
La professora de 1r d’ESO ens ha dit que passen més hores a l’escola que potser a casa “que es com la seva segona casa,” i que és com una petita família.
La classe no es gaire gran però tenen tot el que necessiten incloent-hi una capsa d’objectes perduts.
Talia
La biblioteca
En la biblioteca ens han ensenyat com s’organitzaven els llibres de quasi bé totes les matèries. Ho fan per números, com per exemple, els llibres d’art, que en la part de la portada a l’esquerra hi havia com una etiqueta que deia les primeres lletres de l’autor i el número del llibre que era el numero nou.La bibliotecària ens ha ensenyat un joc, era de buscar per tota la sala les primeres lletres d’un autor que deia en un paperet i el número. Ha sigut molt divertit aquest joc de la bibliotecària.
Sol
Aula de Visual i Plàstica
Avui dia 1 de març hem fet una activitat de plàstica en una aula molt especial. L’activitat tractava de modificar la portada d’entrada de l’institut Vall d’Hebron, podíem fer el que volguéssim. Hi havien uns alumnes de primer d’ESO i de batxillerat que ens han ajudat.
Adam Namri
En l’aula de plàstica de l’institut Vall d’Hebron la Marta (la tutora) ha dit que féssim un dibuix imaginat de com seria l’institut Vall d’Hebron.
Però no ens ha donat temps d’acabar-lo.
Jo vaig escoltar que molta gent estava dibuixant l’ull de la pel·lícula “Il·luminati”.
Més tard es va acabar el temps i havíem d’anar a visitar un altre lloc de l’institut.
Després ens vam anar a la nostra escola J.M. de Sagarra.
A mi el que em va agradar més havia sigut l’aula de plàstica i també em va agradar l’Institut Vall d’Hebron hi ha sigut molt divertida la visita.
Didier Orellana
L'hort
Avui dia 1 de març hem anat a l’institut de la Vall d´Hebron a veure com era i
com funcionaven. Hem passat per varies classes de tot tipus. Fins i tot hem
passat per una classe que era una mica diferent perquè era fora de quatre
parets. Aquella classe ha estat la que més m`ha impactat. Era l’hort .Hi havia tot tipus de plantes, hi havia algunes que feien mes olor i d´altres que no tant.
Per a mi era impactant perquè jo no sabia que hi podia have-hi un hort a un
Institut.
Genesis Victora Caldeira Morales Patricia
El laboratori de química
En el laboratori de química hem buscat l’ADN del kiwi (ens han ajudat uns nens/es de tercer de la ESO).
Era amb parelles, així que ens han donat una bossa amb el kiwi a trossets.
Un tenia que agafar d’alt de la bossa perquè no s’escapés el kiwi.
L’altre tenia que xafar, perquè quedes com suc.
Després de xafar el kiwi ho han posat en un pot molt prim, també han posat sabó.
Ells ens han dit que ens havíem de posar unes ulleres de protecció perquè hem posat alcohol.
Després d’això hem fregat una miqueta el pot i ha surtit l’ADN del kiwi com espuma.
Ens l’han deixat tocar, era com un moc.
M’ha agradat molt aquesta activitat.
Jahaira
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada